torsdag 1 april 2010

Underbara onsdag och fina torsdag

Jag hade världens bästa onsdag. Inget storslaget hände egentligen, men allt funkade bara denna dagen. Hittade ett nagelack i rätt nyans, fick go´fika av fina Hanna och fick en glad nyhet. Allt detta + att Jocke hade lagat middag och köpt en flaska vin. Lycka på hög nivå :)

Idag har det varit nästan en lika bra dag.. Toppen god middag hos svärmor som fyller år idag och får där träffa en liten tjej på 1 år. Hur söt och go´ som hellst..

Imorgon bär det av till mor och far i Öjebyn. Påskmat står på menyn.
Syster kommer hem från semestern i Thailand och jag hoppas innerligt att hon inte ser ut som en chokladpralin. Jag har en ton av Ipren och Jocke har fortfarande färg av sin enda soldag i Sydafrika. Får nog sätta mig brevid pappa som inte har solat aktivt på säkert 25 år :) Där kan jag i alla fall känna mig trygg ett tag till. Men snart är det dax att sitta på rallycross och då får han alltid massa färg på ingen tid alls. Varför har jag inte fått några pigment?? Kan man beställa några på nätet tror ni?

Nu ska jag bädda ner mig och drömma om att jag vinner över gubben i en bästa solbränna tävling ;)

2 kommentarer:

  1. Brun utan sol Erika, det är bra skit! ;)

    SvaraRadera
  2. Låter som en plan.. Måste gå och smorsla mig nu tror jag :)

    SvaraRadera