onsdag 28 april 2010

Ledighetskommiten uppdaterar

Min man har börjat att sucka lite. Muttrar ord som ledighetskommiten och liknande. Han vet att snart går han på semester och börjar att vara riktigt sugen på det också. Sen är han pepp på att bäbis ska dyka upp, så han får träffa den lilla saken :)

Så nu kommer dagens uppdatering från ledighetskommiten.

Söta Sanna har varit förbi mitt på dagen för att ge mig en present. Kolla in bakformarna jag fick! Snygga eller hur? Sen har vi haft lite bytlåning av böcker, jag fick låna dessa och jag skickade med henne Små citroner gula och böckerna som TV serien True Blood är baserad på.
Så nu har jag lite mer att läsa.. :)

Sen blev det att dra iväg till fina Madde för lite fika och surr. Hon ville att jag skulle komma så att hon hade en anledning till att städa. Vi ses bara därför, eller hur? ;)

Sitter nu och väntar på att få min leverans får Coop, dom skulle dyka upp mellan 17-20 idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar