tisdag 20 april 2010

Galet sa Bill till Bull

Det är lite drygt en och en halv vecka innan bäbis är beräknad att komma till världen. Då vill man inte hålla på att bråka om saker. Men det har visat sig att någon har använt sig av mitt personnummer för att beställa varor från ett "hälsokostföretag". Jag fick en kopia på en UC gjort av Svea Inkasso i december som jag kollade upp, och fick den dementerad. Alla kan vi ju göra fel tänkte jag...
Nu är det tydligen dax igen...
Jag har nu varit i kontakt med företaget som beställningen kom ifrån och dom har startat en utredning av ärendet. Jag har även kontaktat UC och Svea Inkasso. UC har nu spärrat mitt personnummer tillfälligt och detta blir permanent så fort jag får in en polisanmälan. Denna kommer jag att göra så fort jag har fått klart vems fel det är. Inväntar nu utredningen från Atlas Nurition, som tur nog bandar alla sina samtal, vilket kommer att dröja 3-5 arbetsdagar..

Tur att man räknar med att bäbis inte kommer den 29.. Det hade blivit lite för mycket känner jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar