torsdag 8 april 2010

Halsbränna: Kom och ta mig!

Jag har just suttit och mumsat i mig det sista av min mors underbara salat.
I Luleå har man sillsallad med massa gegga och rödbetor och lull-lull, men i Piteå har vi salaten. Bara sill, potatis, lök och kryddpeppar. Hard core!

Tyvärr är jag nu lite känslig just nu och vet därför att denna delikatess medför halsbränna utan dess like. Därför har jag nu passat på att äta annat som ger denna biverkning som salami.
Renni kommer att placeras på mitt sängbord så att om jag vaknar i natt för att någon har startat en eld i min hals så har jag en brandsläckare nära :)


För er som undrat över lilla Doris så är hon nu som ny och hon har gått igenom besiktningen.
Problemet med bromsarna var att någon som inte kunde hade bytt dom. Dom hade satt 240 skivor och ok på vår 945. Inte bra med andra ord. Men tack vare BilAB (Roger Niemis verkstad) är hon ny på topp! :)

Nu ska jag gå och lägga mig, lyssna på P3 Rock, kanske somna till någon av Babians humoristiska texter. Om jag inte ligger och fnissar för mycket :)
Natti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar