måndag 16 maj 2011

Fint främmande hela denna dag också

Jag hade tänkt bjuda på massa bilder från kalaset och berätta om alla fina presenter, men jag har haft så mycket annat för mig.

Idag har jag och Willemo hängt med Anna och Edwin. Mycket trevligt sällskap även om E var lite misstänksam mot Willisen. Anna var självklart tvungen att smaka på Jockes goda fika, men vi kompenserade med en lång promenad.

Hinner bara ta en dusch och äta innan nästa främmande kommer förbi. Svärisarna kom med en jättefin bild på Willisen som dom framkallat. Ni har ju sett den förresten... Här!
Även Jackie kunde inte hålla sig borta från Jockes fika så hon kom förbi för lite backning hon med. Imorgon ska jag ta med lite åt tjejerna på jobbet, dom brukar inte vara ledsna över lite fika till kaffet...

Nu sovdax, imorgon går bussen redan 07.10.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar