fredag 13 maj 2011

Inte en vanlig vecka..

Det har varit full rulle och lite till dom senaste dagarna så därför har uppdateringen varit lite sviktande.

I onsdags var jag på en arbetsintervju (det spännande jag hade framför mig i tisdags) och det kändes riktigt bra. Jag vill inte sätta någon typ av otur på det så jag berättar mer om det när allt är klart (men dom flesta vet vad det gäller misstänker jag). Nu är det bara att vänta och se.
Jocke och Willisen kom och hämtade mig den dagen och så åt hela familjen på MAX för att fira att intervjun kändes bra. Willemo åt en ½ liten hamburgare alldeles själv, resterna fick Otto som snällt fick sitta i bilen.

Igår påbörjade vi om hängning av hela dam-avdelningen och när jag kom hem var den mat hos svärisarna. Jocke lyckas ofta nässla sig in där tack och lov.

Idag har vi färdigställt det mesta och min stackars kompis på dam blir den som får städa efter denna virvelvind. Hon är riktigt duktig och ordningsam så det ska nog gå bra. Men jag ska erkänna att jag är sugen på att åka in imorgon och hjälpa till. Hade det inte varit för att jag har lite fix kvar inför kalaset på söndag så hade jag nog åkt...
Nu ser jag att klockan börjar ticka iväg så jag ska börja tänka på refrängen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar