söndag 15 maj 2011

Idag har vi kalasat till max. Från strax efter 11 idag till nästan åtta på kvällen har vi haft trevliga gäster som har löst av varandra i ett underbart mönster. Alla har kommit så passande så man har hunnit prata med alla.
Vi har haft öppethus-kalas med tema Electric Banana Band. Fika, dekorationer och kläder har gått i denna anda. Några av dom små gästerna hade även klätt ut sig lite.

Willemo har fått massa JÄTTE fina presenter som jag ska visa upp en annan dag. Just nu så sitter jag i soffan och äter en massa chips för att få i mig salt. Det har varit en massa fika och saltbehovet är stort. Jocke har bakat nästan allt fika och det var alldeles underbart gott.
Nu har jag därimot en massa fika kvar och är det någon som är fikasugen så hör av er.

Nu ska jag bara slappa innan sängen kallar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar