måndag 30 maj 2011

Ingen utdelning denna gång

I och med att det bara var jag och Madde som deltog i min lilla motionstävling förra veckan och varken hon eller jag klarade våra mål av olika orsaker så blir det ingen prisutdelning.

Jag hoppas på bättring av både mig och mina förhoppningsvis nya deltagare.

Reglerna är enkla. Man sätter sina egna mål, man meddelar mig dom (målen alltså) och i och med det är man med i utlottningen. Inga minimikrav eller så, utan bara att vi ska försöka sporra varandra!

Mina mål denna veckan är:


  • 3 långa promenader på minst 50 min

  • 45 min på Wii

Min stegräknare nollställer sig så jag har svårt att kolla mina steg och denna gång ska jag inte bestämma plats för promenaden. Jag gick nämligen mina långa promenader, men inte en enda runt sjön som var förra veckans mål.. haha.. Tur att man kan lära sig av sina misstag.


1 kommentar:

  1. Hej vännen! Jag är PÅ. Mitt mål är att träna minst 4 pass i veckan. Kram

    SvaraRadera