fredag 27 maj 2011

Vardagens övertag

Jag har haft några fullspäckade dagar av bara vardag.

-Onsdagen efter jobbet så kilade vi över till svärisarna och Willisen fick sig ett dopp i badkaret.
- Torsdagen var jag å storhandlade på Willys för att sedan jobba mellan 13-21. När man sen kommer hem så hinner man inte så mycket mer. Tack än en gång för att man har en toppenbra sambo som gör det mesta här hemma.
-Idag fredag är det jobb som vanligt. Men lite extra idag är det ändå. Willemo ska till doktorn i Sunderbyn för att kolla upp sina anfall av ilska och sen kommer hennes mormor och morfar för att låna henne över helgen. Vi kommer nämligen att vara barn-lediga en helg, första natten utan att jag eller gubben är med. Tur att det är någon man känner och litar på. Jag å min syster blev ju bra trots allt..

Nu dax att sätta på sig ögonfransarna och traska mot bussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar