lördag 6 februari 2010

Begravningsmiddag

Sitter nu på mitt feta a***el och jäser efter en STOR middag.

Min farfar dog strax innan jul och idag har vi varit ut och ätit tillsammans familjen. Det var riktigt trevligt. Vi började hos farmor, for sedan vidare till kyrkogården. Där tände vi ett ljus för farfar i minneslunden. Pappa hade bokat bord åt oss alla 7 på Valdinos och det vart en riktigt bra avrundning på det hela.

Jag håller på att förgås lite här hemma... Min häl är inte bra än, men lite bättre har den lyckligtvis blivit :) Detta har dock medfört att mitt deltagande i vår stegtävling på jobbet inte har varit så lyckat. Hoppas att detta ska gå till sig med lite mer vila, så tjejerna i mitt lag inte ska behöva kuta benen av sig.. Tur att man hade hunnit med några extra steg innan man blev sjukskriven.. ;)
Men min plan är att vara tillbaka innan nästa vecka är över. Så håll tummarna för mig!

Nu ropar kudden på mig, så denna dagen får gå mot sitt slut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar