söndag 28 februari 2010

Helgens jobb avklarat..

Det har varit lite av en snurrig helg..

Jag har glömt nycklarna 2 dagar i rad. I lördags i bilen och idag låg dom kvar hemma, men annars har det flutit på bra hos oss tjejer på Kappis

Jocke har varit ledig sen han kom tillbaka från rehab och har då haft en massa energi. Till min stora överraskning så har han velat hitta på saker både fredag- och lördagkväll. Riktigt trevligt men man har tappat vanan lite märker jag.

Vi hade vänner på lite fest-/myskväll i fredags. Jag hann dock krypa till kojs innan sista lämnade oss, men det berodde på att jag inte kunde hålla ögonlocken öppna för jag har blivit så gammal å grå :D

Lördagen lagade Jocke middag åt sina föräldrar. Mycket gott blev det, som vanligt måste kanske tilläggas. Han är bra på mat min man :)

Men ikväll tar vi det mycket lung och sportar i soffan framför 5-milen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar