tisdag 23 februari 2010

Old as dirt...

Fick nu en inbjudan till en återträff. Det är nämligen 10 år sedan jag gick ut högstadiet!

Jag är gammal!



Inte har man hunnit med nått heller känns det som.. Jobb, kärlek och så en bäbis. Men det kanske inte är så illa ändå.
Jag har ju hunnit hitta vad jag vill göra tack vare alla olika jobb jag hunnit prova på. Inte är jag en kontorsnisse, vården är riktigt trevlig men tycker att det är för lite uppskattning från chefer och för mycket nedskärningar. Hur ska man kunna säkra vården av våra barn och gamla när man drar ner på personal och aktiviteter?
Kärleken har jag ju i Jocke och Otto-fisen :)
Sen kommer ju bäbis snart. Den har ju hunnit ut innan träffen och är då ca 1 månad. Vi har hunnit fundera på hur vi ska lösa det om jag vill gå. Han är så snäll min lilla man, allt för att jag ska vara lycklig :)

Om jag går ska det bli ganska trevligt att få se vad som hänt med alla, iaf dom som kommer...
Men gammal som gatan är jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar