tisdag 23 februari 2010

Slöa sköna dag...

Jag och Otto-fisen har idag legat i sängen stora delar av dagen...


Kl 12.05 är denna bild tagen:

Vid halv ett gick vi ut i det vackra men allt för kalla vädret. Det gick inte fort men jag bylsade på mig ordentligt för att kunna vara ute så länge som fisen önskade. Men det blev bara en halv runda runt Malmudden, sen ville fisen inte vara med längre. För kallt om tassarna...

Jag har ett täcke som jag brukar klä Otto i när det är riktigt kallt, men han hatar sitt täcke. När jag tar fram det så springer han och försöker gömma sig vilket inte lyckas men det är ju värt ett försök. Han slapp täcket men började frysa ganska snabbt så nästa tur blir det täcke på..

Ikväll blir det mysstund med godis och kanske en hämtpizza.. NCIStv och om jag klarar att böja mig över badkaret så ska jag färga håret. Men godis är topp prio just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar