söndag 21 februari 2010

Slager och OS feber

Tjejerna på Kappis skulle ha fest igår, men det blev inget för mig. Doris och Jocke är inte alls förtjust i det kalla vädret, så det fick bli mys hemma i soffan istället :)

Slagern gick ungefär som både jag och Jocke trodde. Min far har ett svagt öga eller kanske man säger öra i detta fallet för Erik Linder. Jag tyckte inte att han var särskillt bra ikväll. Crusified Barbra var ok, men jag hade väl vänta mig nått lite hårdare än 80-tals rock, men det är ju ungefär det som slager-Sverige klarar av.. hehe

Den STORA skrällen var ju herrarnas längdskidor.... Helt jävla otroligt! Jag är så stolt över dem :)
Jag såg starten, sov i mitten och kunde se sista två varven innan den otroliga målgången. Taktiksönm på hög nivå :)

Nu blir det promenad till Örnäset för att hälsa på Jockes söta mormor och lilla Freja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar