tisdag 16 februari 2010

Trött men pepp..

Sitter här vid frukostbordet och försöker vakna till liv med en kopp te och lite bloggande...
Inte riktigt van att börja redan kl 8 men det stora plusset är att jag då slutar kl 15 :D

Dagen är redan fullspäckad, som vanligt när man vet att man får lite tid över.
Så direkt efter jobbet ska jag åka till gubben och Rehab. Jag tror han har börjat sakna mig lite ;) Ska passa på att spana in honom när han har sitt sista träningspass och sen ska vi gå en sväng på DollarStore. Mest för att få vara tillsammans lite.
Efter det blir det att fara hem till Lule för att mysa en kortis med vovven och packa badpåsen. För fina flickan Sanna kommer och hämtar mig kl 19 för en sväng i basängen. Ska bli riktigt skönt att få röra sig utan att ha ont i fötter och höft. Sen måste jag ju säga att bastun lockar också...

Nu är frukosten snart uppäten och jag ska försöka skaka liv i hunden som snarkar i sovrummet för att ta honom på en morgonprommis. Tack och lov för svärpäronen som sa att jag kunde lämna av honom nu direkt på morgonen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar