fredag 12 februari 2010

Första dagen avklarad

Jag var igår och jobbade :)

Tror inte det är så många där ute som älskar sitt jobb och har saknat det så mycket som jag.. Det känns aldrig tungt att gå dit heller (om man borträknar ond höft och häl som gör det svårare att röra sig)
Nu idag är det jag som ska stå för fredagsfikat åt mina Kappis-pinglor och jag har för första fången bakat glutenfria semel-bullar (hur stavas det egentligen? Såg galet ut...) Hoppas att dom kan äta dom.. Svärfar åt då sin när jag gick över med smakprover till svärpäronen..

En annan toppensak som händer idag är att min älskade karl kommer hem!
Äntligen.. Men han försvinner igen på måndag och är borta igen. Tur att han är i Boden för då kan jag ju fara och hälsa på någon kväll :)

Nu ska grädden vispas och hunden rastas... På återseende..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar