söndag 7 februari 2010

Härliga söndag

Jag har fått vara ute idag på en morgonprommenad. Men inte riktigt som vanligt...

Jag har åkt rullstol :D
Jocke, min lilla hönsmamma, tyckte inte att jag skulle belasta min onda häl så jag fick åka på en tur istället.. Det kändes jätte skumt, för det är alltid han som sitter och jag som puttar. Men det var toppen att komma ut..





Här är en bild från balkongen, för jag glömde kameran när vi var ut. Ville visa det vackra vädret som lockade.


När vi kom in så parkerade jag och Otto i lillsoffan för att göra vår vanliga söndagsrutin...
(om man knölar ihop sig nog mycket så rymms en tjockis och en +30 kilos hund i en 2 sittssoffa)


Vi ser Mannen som kan tala med hundar.. Känns som att Otto-fisen är en riktigt beskedlig liten sak efter man har tittat på det programmet. :D

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Ville bara skicka en liten hälsning och en lyckospark så att du bli bra snart! Krya på dig.. Kram

    SvaraRadera