tisdag 12 oktober 2010

Äntligen..

Ja, jag vet att jag har varit dålig på att bogga nu några dagar. Jag har inga undanflykter, utan det är lite av slöhet och lite av att livet kommit imellan..

Jag klarade inte 100 000 tror jag. Min nya fina och "flachiga" stegräknare lyckades nollställa sig. Jag tror att det kan bero på en S.B.S:are (skit bakom spakarna). Annars så har helgen gått som på räls. Vi firade Jockes morfar som fyller 80 år på lördagen och i söndags var det dax för baby-sim igen. Kvällen avnjöts med fina vännerna Benny och Madde och lite Risk Transformers.

Jo, ja har en nyhet. Jag har slutat med godis. För ett tag i alla fall. Verkar som att det krävs hårdare tag för att minska i vikt. Enbart röra på sig verkar inte bita på mina kilon, så nu gårr jag till roten av det onda. Jocke blev lite indragen han med, för nu är godis bannlyst här hemma tills jag känner mig redo.

Imorgon blir det en tur på stan, men i Pite. Fina Gun ska dit och då hänger jag och Willis glatt på. Ska bli riktigt mysigt.
Nu en snabb dusch och sen krypa ner i den renbäddade sängen och mysa under det härliga vintertäcket som jag äntligen tagit fram.. Lycka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar