torsdag 28 oktober 2010

Vart tog dagen vägen?

Jag traskade iväg till El giganten med Willemo och Otto efter att jag hade pillat lite på bloggen under morgonen. Det vaknades bjudlunch al la gubben och det smakat ganska bra för att vara McDonalds.
Efter det drog vi ut till El gigantens nya lokaler där gubben skulle fortsätta sin arbetsdag. Jag passade på att få mig en smygtitt och sedan gick jag och Willis runt på Storheden. En titt in på KappAhl slutade med 3 par nya strumpbyxor och på Coop köpte jag en pumpa. Så det kan dyka upp nått recept på nått sånt ;)
När Jocke slutat så drog vi vidare till Boden för att kika runt på stan. Det var ju kvällsöppet och mitt jobb fyller 1 år. Galet vad tiden går fort!

Nu tjatar gubben på att få datorn. Han ska få vänta i 5 min, mohahaha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar