tisdag 26 oktober 2010

Måndagar och mardrömmar

Måndagen spenderades mesta dels utanför hemmet. Först en tur till Sanna för en liten brunch i form av Sub of the Day från Subway sen på hemvägen stannade jag till på KappAhl för en titt och inköp av halk-sockar till lillan. Där hittade jag denna underbara skapelse :)

722009

Färden bar sedan av hemåt där jag städade i köket innan det var dax för en ny tur ut. Denna gång bar det av mot Örnäset och Coop för att återställa filmen vi hyrde igår. Iron Man 2 såg vi och jag tyckte den var bra. Men jag gillar ju den typen av film som omväxling till alla zombi filmer min gubbe vill se. Sedan så gick jag direkt till svärmor där det skulle serveras mat för jag ides helt enkelt inte gå hem för att 45 min senare klä på mig för att gå dit.

Nu undrar ni säkert varför en småbarnsmorsa sitter och bloggar mitt i natten. En mycket bra fråga och här kommer svaret.
Jag drömde att sängen skulle rasa ihop på mitten och nu känns den himla ostabil så jag vågar inte gå och lägga mig. Jag ska försöka ta mig en titt imorgon och kanske se om jag kan stadga upp den. Tror jag inbillar mig men man vet ju inte, så det är nog bäst att undersöka. För läskigt är det i alla fall...

Nu ska jag krypa ner i soffan med min bok och se om jag kan sova någon timme till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar