torsdag 7 oktober 2010

Jag kan om jag vill

Jag har varit en hurtbulle idag. Det händer inte varje dag men idag har jag:
  • Sytt gardiner till vardagsrummet
  • Strukit
  • Diskat
  • Tvättat 2 tvättar
  • Gått långpromenad med Jackie
  • Städa toan (ska göra det så fort jag bloggat klart)
Willis har varit gladare än gladast hela dagen och varit mycket nöjd med att ligga på filt och roat sig själv. Hon har en ny favvosak, min svart-/rosa-/silverfärgade sjal. Har hon den så är man tydligen hur gla' som hellst.

Imorgon får jag besök förhoppningsvis av några tjejer från jobbet. Ska bli hur kul som helst! Sen på kvällen kommer Jackie och vi ska ha en svullar-kväll, men en prommis med doggarna först sen svull. Hon har bakat äppelkaka och jag har vin, klockrent!

Nej här blir inga barn gjorda eller i mitt fall toaletter städade.
För att citera en av mina kommande gäster; Adjöken fröken!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar