fredag 1 oktober 2010

Nattsuddare..

Sitter här medans resten av familjen ligger och sussar. Vet inte varför jag inte går och lägger mig, eller jo det gör jag väl.. Det är riktigt skönt att få en stund för sig själv.

Idag skulle gubben vara ledig och det började storartat med att Jocke gick upp och tog lillan med sig. Men strax ringde dom från "Elklanten" och ville att han skulle komma in. Klart han säger ja, det är ju mer pengar i börsen :) Synd att man inte ser till dom :/

Själv drog jag till Pite för en heldag. Blev medbjuden på en mammaträff hos Jannice tillsammans med Jessica, Lisa och Emelie. Jag har gått på samma skola som dom under min tid i Öjebyn. Efter massa surr och lite hämt-mat toppat med en skvätt kaffe så beger jag mig mot mor och far. Snikar till mig lite middag där och tackar för hundvaktandet. Tack igen mamma och pappa :)
Sen bär det av mot min syster för att köpa lite hundmat som jag beställt med henne.

När jag väl kommer hem sent om sider så har gubben gjort dipp och köpt chips för att vi ska ha lite mys. Blev att se en film till det, Eagle eye. Jag kan varmt rekommendera den om man är på humör av nått lite konspiratoriskt

Nu ska jag också gå och räkna får..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar