torsdag 25 november 2010

Dag 01 – Presenterar mig själv

Jag heter Karin Erika Johansson.
Jag är en kräfta i och med att jag är född i juli, den 21 närmare bestämt
Jag har en karl, en dotter, en hund och en hamster, en mor, en far, en syster, två svärföräldrar, en svägerska och en svåger, nära vänner, bekanta, jobbarkompisar, två mostrar och två morbröder, en ½ tjog kusiner och deras familjer. En massa fina människor allihopa!
Jag är 173 cm lång och ca 5 kg för tung.
Jag har blå ögon och rosa läppar.
Jag har storlek 39-40 på skorna och står ganska stadigt på backen.

Jag älskar att läsa, se film/serier, äta och baka (därav extra 5 kg).
Jag väljer vampyrer före zombisar, action före drama men jag ser/läser på det mesta.
Jag gillar kok-/bakböcker, men är ganska dålig på att titta i dom.
Jag går gärna långa promenader.
Jag är ganska slarvig, men gillar ordning.
Jag gillar inte att städa, men tycker om att ha städat runt om mig.

Jag började på dagis tillsammans med min syster och då gick vi på Kullendagiset (det rosa som är skola också).
Jag gick lekis (nu kallad 0:an) på Kullen (det grå huset)
Jag gick grundskola i Öjebyn, där jag är uppväxt.
Jag gick gymnasiet i Luleå på Hantverksprogrammet, dåvarande Dräkt & Design
Jag tog en kurs (Litteraturvetenskap A) på LTU efter gymnasiet för mitt eget höga nöjes skull.
Jag har haft en massa olika jobb. Ett tag hade jag 4 olika jobb på en och samma gång. Men nu jobbar jag på KappAhl och är hur lycklig som hellst.

Jag älskar alla årstiderna, bara det inte är slask.
Jag har svårt att bli brun på sommaren.
Jag fryser inte ofta, men jag tar gärna ett bad/dusch om jag skulle göra det.
Jag är både kvälls- och morgonmänniska, men ibland behövs det lite hjälp i form av kaffe för att vara på topp.
Jag har inte sovit en hel natt på över 6 månader.


Om ni nu känner att jag har missa nått viktigt så hör av er så får jag väl göra kompletteringar Vet inte riktigt vad ni vill veta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar