måndag 8 november 2010

Klantiga jag!

Jag är en ganska virrig och lite slarvig människa i vanliga fall. Jag kan förlägga, tappa bort och allmänt glömma saker. Men nu är jag extra virrig. Tror att det har med ett väldigt sött med påfrestande sömnproblem, alias Willemo.

Nu hittar jag inte mini-kameran. Trodde jag hade med den i lördags, men när jag skulle fota där så var den inte med. Kanske jag tagit upp den där eller så kom den aldrig med. Jag har en annan kamera som jag kan använda om den inte dyker upp, men den är en stor systemkamera. Jag var inte allt för pepp på att ta den. Den är stor och jag kommer att släpa på nog mycket saker ändå när vi är i London.

Förhoppningsvis kommer den fram innan vi åker på onsdag..

1 kommentar:

  1. Hej vännen!!
    Henke hade hittat en kamera i baksätet på bilen idag.. Jag kollade och det var två bilder på den på Otto. Antar att det är din?! Ha det så bra på resan =) KRAM

    SvaraRadera