onsdag 3 november 2010

Hello again

Jag har försökt hitta lite egen tid så därför har bloggen blivit lite lidande. Men nu kommer en uppdatering och lite ny livskraft.

Badet gick jättebra i söndags och Willemo gjorde sitt första dyk. Vi fick det inte på bild men vi har lite andra bilder därifrån.



Glad i början av passet Smakar på flytringen Helt avslappnad...


Ikea var också riktigt skoj och nu har Willis varit utrikes för första gången när vi besökte Finland. Det blev inga stora inköp på Ikea och i Finland var vi på nått som hette Tex. Det är som ett större Sabels för alla som känner igen det. Där blev det inte heller några stora inköp, men hittade finsk barnmat som Willemo gillade. Det var blåbär, hallon och yogurt, så det ska vi prova att göra själva.

Måndagen förflöt på ett ganska vanligt sätt om man bortser från det härliga middagen som Benny och Madde bjöd på.

Här ligger Axel och Willis och myser i soffan


Igår var jag en sväng på stan och var latte-morsa med Sanna, åt en Devil-Cake och bestämde mig för att på kvällen skulle jag ta en löprunda.

Gud det var det bästa jag kunde göra! Jag känner mig som en helt ny människa. Bara få lämna man, barn och hund och ta det helt på mina premisser. Sen gick det bättre än väntat också, så jag tror att mina långa promenader har varit bra som förträning.
Jag har nu lovat mig själv att detta ska jag göra fler gånger och inte låta det vara bara en gång.

Idag är Jocke ledig så han ska få vila under dagen och ta lillan på kvällen så jag får göra det jag vill. Han var gullig nog att ta henne i morse så jag fick somna om igen och nu tar han sig en tupplur.

Jag och Willemo ska ta en promenad till Björkskatan och gå på baby-massage med Sanna och Ebbe. Sen när vi kommer hem tar Jocke över och jag ska nog färga håret och laga lite god mat (inte samtidigt).


Nu är det dax att runda av för denna gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar