onsdag 17 november 2010

Tekniken har inte varit på min sida..

Igår började allt. Inte mitt fel men ändå väldigt störit. Internetbanken låg nere och när jag skulle ringa till telefonbanken låg även denna nere. Gubben satt å läste A-bladet och visade mig denna artikeln.
Vi hade planer på att gå på Cooks och fira lite. Jag vill inte gå ut med varför ännu, när jag inte vet hur officiellt det är så denna karamellen trycker jag lite på ännu.
Idag har jag varit till Telia för att sätta igång Internet på mobilen. Killen i butiken sa att det var bara att köra, men jag får det inte att funka. Så imorgon får jag väl traska tillbaka och be dom om hjälp.
Lite gladare info är att vi har varit och fotat WillemoAteljé Grodan så imorgon ska jag och svärfar gå och kika på bilderna. Spännande!



Bilderna blir förhoppnings mycket bättre än denna..

2 kommentarer: