söndag 7 november 2010

Helgen som gått

Har haft en härlig dag idag på Hantverksmässan. Hälsat på Sivan-divan som hade ett stånd (fniss) och kikat på alla fina saker som människor konstruerar.
Jag och Willemo har shoppat smycken. Hon fick den fina älvan och jag fick mig coola ugglor att hänga i öronen. Just nu hittar jag inte kameran, men bilder kommer imorgon. Det är fina Vera som gör dom och hennes sida hittar ni här.

Lördags kvällen spenderade jag med mina fina Kappistjejer och hade en rysligt trevlig kväll. Jag förnedrade mig i form av en lek som Gunsan hade hittat på och jag till och med sjöng offentligt. Utgång efter mat, prat och lekar blev det och vi var 4 tappra som tog oss in på Olivers. Vem var då inte där om..... Idoldeltagarna. Blev inte särskilt imponerad och mer förvånad, dom var ju ganska korta hela bunten. Trodde att killarna skulle vara lite större, men men sjunga kan dom ju. Har insett att jag kommer nog aldrig bli någon groopie, sorgligt nog...

Nu ska jag krypa ner i soffan brevid gubben och se lite av The Big Bang theory.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar