fredag 14 januari 2011

Award

Jag har fått mig lite uppmuntran av självaste Hanna. Jag tackar så mycket och ska nu sprida glädjen vidare.





Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"Jag lade mig på sidan som jag alltid gör och njöt av tystnaden i rummet."

Vad var det senaste du såg på TV?
Sitter nu och ser på gamla Lost avsnitt tillsammans med familjen

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Pappan som sjunger: "Vad gör du nu för tiden, varför hör du aldrig av dig? Det var aldeles för länge sen vi sågs." Originalet av Tomas Ledin är lite bättre.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För 2 timmar sedan då jag och Otto-fisen gick på en promenad in till stan för att fixa lite gotta till fredagsmyset.

Vad har du på dig?
Svarta byxor, svart linne och svarta/grå (en gång vita) sockar

Vilken var den senaste filmen du såg?
Kommer faktiskt inte ihåg, jag har jobbat mig igenom True Blood säsong 2.

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Jepp, jag och gubben har börjat att spara inför detta och är riktigt taggade. Några år kvar innan vi fått ihop det rätta kapitalet.

Denna award vill jag ge vidare till dessa bloggerskor:
Sanna
Jessica
Jannice
Gunsan
Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar