måndag 31 januari 2011

Landet sur-fis

Idag har dagen börjat bra men avslutats åt det andra hållet. Så nu är jag galet trött så jag ska försöka komma mig i säng tidigt ikväll.

Jag och Willemo tog med Otto på en morgon runda så att pappan fick vila lite. Efter att vi lämnat av hunden hemma och Willisen vaknat efter tuppluren så begav vi oss i väg för ett premiärbesök hos Astrid och hennes mamma Hanna. Redan under besöket började humöret svikta men jag trodde det berodde på att hon behövde en tupplur till. Detta var tydligen inte fallet då hon somnade på vägen hem och har sovit en lång stund när vi kom hem. Humöret har varit på botten hela kvällen och äntligen har friden lagt sig över hemmet då vi äntligen fått henne att somna för kvällen. Nu hoppas vi bara att hon ska sova hela natten också.

Imorgon är det full rulle när städerskan kommer och sedan ska jag och Willis dra iväg till B-näset för lite mamuthäng (Sannas toppenbra uttryck). Nu ska jag börja försöka avrunda för den tidiga kvällen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar